Jag känner en outtalad förväntan från er som har läst min blogg att jag ska skriva ett sista inlägg innan jag far hemåt mot Norden igen, så här kommer det.
Det är ju som bekant ett tag sen jag skrev mitt senaste inlägg så det finns lite att berätta. För tre veckor sen åkte vi upp till Marlborough Sounds som ligger på norra …
Jag känner en outtalad förväntan från er som har läst min blogg att jag ska skriva ett sista inlägg innan jag far hemåt mot Norden igen, så här kommer det.
Det är ju som bekant ett t…
Förra veckan var det helgdag på fredagen, Showday kallar dem det visst här. Varje distrikt har sin egen Showday som mest handlar om jordbruk typ. Detta gjorde förstås att vi hade en lång…
Latest comments
Hans F Ekdahl
Fredrik has really made the most of his time down-under and his blogs are most interesting, humorous and entertaining.
Ånyo en uppdatering från landet down under. I helgen gav vi Kaikoura en ny chans att visa oss valar och den här gången åkte vi inte därifrån besvikna. Men låt mig börja med veckan i s…
Den här veckan har varit förhållandevis lugn. Lite korpfotboll, en biofilm, afterwork. Helgen hade vi tänkt skulle bli lugn, vi kände oss ganska mätta efter veckan i Queenstown. Men det …
Hans F Ekdahl
Fredrik has really made the most of his time down-under and his blogs are most interesting, humorous and entertaining.
Hans F Ekdahl Fredrik has really made the most of his time down-under and his blogs are most interesting, humorous and entertaining.